PEREMPUAN: LAWA DAN TAK LAWA  

Posted by azhar mohamed in ,

Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap:: eleh kontrol laa tuu..
kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: pemalu agaknya..

kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: harap muka ja lawa, tapi perangai hampeh..
kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: hmmm,org lawa pun de wat jahat..sama jek..

kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: nak cari laki hensem jekk..
kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: dah jodoh beb..

kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: padan muka..
kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata:...cari je la lain,nak wat camne takde jodoh..

kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: eleh,nak je tu,saja je wat2 taknak..
kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: bkn taknak bergambar,tp kamera abih bateri..

kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: nak tunjuk baik nih..
kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: alahai,bagusnya..

kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: pompuan kena la pandai masak..
kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: kita rasa la dulu masakan dia,baru nilai..iye tak?

kalau perempuan lawa main2 miss call
Lelaki akan kata: ishh gedik sungguh..ingat lawa sangat aku nak heran ke,ntah sapa ntah..lain la makwe aku yg misscall..
kalau perempuan tak lawa main2 miss call
Lelaki akan cakap: hmmm,tersilap nombor agaknya..nanti aku gitau dia lah..

This entry was posted on 3.1.09 at Saturday, January 03, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 komen

salam alaik

ja'a, irah nah jek dgr sal pompuan lawa n tak lawa ni tp len versi..

errr ja'a ubah versi ke nih?

January 5, 2009 at 7:37 AM
eyu  

ye ke..reliable ke post nie...hmmm..(emoticon thinking)

January 9, 2009 at 2:19 PM
This comment has been removed by the author.
January 15, 2009 at 3:12 AM

boleh naper x boleh plak..hahaa

January 15, 2009 at 3:12 AM

yeke???
rsnye kalo ppuan xlawa wat sume2 tu lagi kene kutuk. lelaki kan suke tgk yg lawa jer... btul x?

February 20, 2009 at 10:58 PM

motif?

April 15, 2011 at 12:35 PM

Post a Comment