Berkelah di Ulu Yam, Selangor (22 march 2009)  

Posted by azhar mohamed in , ,







Pada minggu ni aku bersama sahabat pergi rehlah sekali lagi ke ulu yam sebelum final exam minggu depannya...beristirehat dan bermandi manda sambil makan durian..huhuu.. dan minggu ni sebenarnya ade program kembara ke kg asli Balar kelantan sebenarnya,tetapi program tersebut mengambil masa semingggu, jadi wakil dari UIA tiada yg dapat pergi kerana bizy ngan final exam...

kalo seminggu x dapat mandi air sungai cam tak sah pula hujung minggu aku..huhuu...Dan minggu ni memilih lokasi ulu yam kerana berdekatan dengan UIA. Saksikan gambar2 kenangan di Ulu Yam.Biar gambar yg menceritakan perjalanan kali ini..Dan Watak2 untuk minggu ni adalah aku,max, hairul, helmi, farha, isma dan raihan..

aku
max
helmi
hairul

isma
farha



raihan

selepas bermandi manda di ulu yam dan kali ni aku sempat juga melawat ke kg asli di ulu yam.kg yg agak moden dan bersebelahan dengan pusat rekreasi di situ,dan sudah ada surau di situ...Dan nama kampung asli di situ adalah kg Ulu Batu...kawasan yg boleh diterokai..


papan tanda masuk kampung

surau mereka


balai raya

kawasan rumah

This entry was posted on 22.3.09 at Sunday, March 22, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 komen

lajunya jaa..nanti nak gambar
wuwuw
best pekena cendol..wuwu
bila nya gi kampung tu? tak ajak seyh=p

March 22, 2009 at 5:16 PM

ai... mmg anda dgn kg org asli xdpt dipisahkan.. huhu..
nnt pas grad apply jd tok baten ar jaa... huhuhu

March 22, 2009 at 9:27 PM

bukan setakat tok batin,tok bomoh pun boleh..huhuuu

March 22, 2009 at 10:14 PM

wah...mkn durian..bestnyer
hilang kempunan miss farha...
huhuhu

March 23, 2009 at 4:19 PM

tu lah kak wa,x ikut,rugi x dapat makan durian..huhuuu

March 25, 2009 at 10:42 AM
Anonymous  

selalu tak ajak auntie sama... huhuhu.. tahu2 dah pegi... nak ikut...

March 27, 2009 at 1:31 PM

lah,lupa plak nak ajak anti..huhuu.program kitorang selalu on da spot,untuk mengisi masa lapang..hehee

nantilah,kalo ade program lg jaa try ajak anti yek..

March 28, 2009 at 2:03 AM
Anonymous  

mantap ar korang..asik jalan jer..huhuuu

March 28, 2009 at 8:32 PM
alin  

hohoooo........

March 28, 2009 at 8:54 PM

Post a Comment