MCT 'MAKAN BESAR' DI DEEN'S RESTORAN SEAFOOD- 20 JAN 2010  

Posted by azhar mohamed in , , ,

DEEN'S RESTORAN SEAFOOD, KUBUR- 20/1/2010








Sekali lagi jamuan yang dinamakan 'MCT Makan Besar' untuk budak-budak Mechatronics last sem ni.. Sambutan hangat dengan lebih kurang 48 orang yang hadir.. 2 'Thumb up' lah untuk mereka yang handle program makan2 ini.. Dah semester akhir ini baru banyak program sesama kita, kalau dulu payah nak berkumpul bersama, terutama aku yang sibuk dengan program luar :).. Itulah dinamakan 'ukhwah'... Apa-apa pun, kalian memang 'terbaik!' ...

This entry was posted on 21.1.10 at Thursday, January 21, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 komen

bestnye makan2 ramai2.. ni katne? kat kubur ke? lawanye kubur skrg?

January 23, 2010 at 9:49 AM

ni kat kubur ni..kedai yg terbakar aritu...

semua dah siap balik..dah jadi baru dah..lagi besar dr aritu..hehe..

January 25, 2010 at 1:09 PM

Post a Comment