HIDUP MESTI CERIA!!- EDISI KHAS DI POS BROOKE  

Posted by azhar mohamed in ,









Foto-foto menarik semasa program di Pos Brooke (23-27 jan 09) aritu...Aksi terhebat dirakam di padang sekolah pos Brooke.Amazing kan?huhuuu..

5 pria terhebat terdiri daripada ihsan,sufee,husni,shazni dan aku sendiri..

Any komen?Heheeee..

This entry was posted on 29.1.09 at Thursday, January 29, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 komen

wek!! tulun lah!~ mana gambar ana? huhuh~

February 2, 2009 at 10:28 AM

tumpang tny...ni sk0lah rndah ke ap?ngaj0 situ ke ap?

February 2, 2009 at 5:11 PM

bukan,tu masa program bersama orang asli..heheee..curi masa sikit untuk bersuka ria..

February 2, 2009 at 8:42 PM

suke hatinyer...
main je korang reti ek?
org tgh wat modul ngaja org asli solat,korang main;=)

February 3, 2009 at 5:52 PM

hahah.. ni masa rehat la kak..eheh, (kena backup sebab turut terlibat wuwu)

gegaran terasa, 1.2 skala Ritcher tyme korang melompat2 tu..wuwu.. mungkin sebab itu juga landslide berlaku di lebuhraya gua musang-lojing..wuwu~

February 4, 2009 at 10:22 AM

mana ade main auntie oi..kitorang catering dah siapkan makanan malam awal untuk malam tu...tgoklah saper yg jd chef untk aritu?huhuuu..tgok anti pon makan sambil menjilat jari.bukan jari anti sajer,tp jari member sebelah pon sekali dijilatnya..heheee..gurau je..jd ptg tu amek masa terluang lah untuk beriadah..alah sekejap je pon...:p

February 4, 2009 at 12:08 PM

oit...
nama irah x di sebut2 pon...

tak kerana budak comei yg hebat ni..xde nya gmbr yg amazing mcm tuh...

huhuhu

February 4, 2009 at 4:40 PM

oit lupa nak beritau,di belakang tabir pembikinan gmbar ini ada 2 wanita,irah dan raihan...huhuu.ramai sebenarnya yg join ni...

February 4, 2009 at 10:03 PM

wah! nama ku pun ade.. pade hal dalam hati tyme tu, bila la irah nak ambik gambar akak pulak..hahahah~

February 9, 2009 at 1:36 PM

gambar yg ader belalang tu cantek..
best..best..

April 30, 2009 at 10:06 AM

eheh.. saje melawat.. bez la gambar2 korg tuh.. terasa mcm tgk power rangers/otromen pulak.. kikikiiii..

May 2, 2009 at 6:21 PM

thanks to kechik and hamiweerai..gambar tuk enjoy!huhuu

June 28, 2009 at 1:09 AM

comel... :)

April 15, 2011 at 12:22 PM

smart :D

July 29, 2011 at 2:07 PM

Post a Comment